ПРАВИЛА УЧАСТІ В ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ
«Blisk club»

1. Загальні положення

Визначення термінів та понять:

1.1. Правила участі в програмі лояльності «Blisk club» (далі по тексту - «Правила») визначають умови та підстави участі у Програмі в мережі магазинів «Blisk», «SHIK», «Шик і Блиск» на території України, що повністю контролюється державною владою та державними, правоохоронними органами та Збройними Силами України.

1.2. Програма лояльності за своєю правовою суттю є договором приєднання, що ґрунтується на положеннях статті ст. 634 Цивільного кодексу України та має такі істотні умови:
- Учасник самостійно знайомиться із Правилами до початку участі у Програмі та стежить за їх зміною в поточному режимі;
- Учасник приймає участь в Програмі особисто;
- Учасник неухильно виконує Правила або втрачає право участі з моменту прийняття Організатором рішення про виключення Учасника з Програми.

1.3. Програма не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу.

1.4. Програма діє у всіх магазинах, що приймають участь у Програмі та за адресами, які розміщені на сайті http://shik.ua.

1.5. Актуальну інформацію про умови Програми можна отримати у консультантів в магазинах та на сайті http://shik.ua.

1.6. Терміни, використані в Програмі, розуміються в наступному трактуванні:

«Правила» - Правила програми лояльності «Blisk club», збір умов та правил дотримуючись яких, покупець може отримати знижки при здійсненні покупок в магазинах «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

«Організатор» - юридична особа, що займається організацією та адміністрування Програми - товариство з обмеженою відповідальністю «ШИК і БЛИСК» (код ЄДРПОК 34455065, адреса: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е).

«Програма» - це маркетинговий інструмент у вигляді бонусної програми заохочення роздрібних покупців ТОВ «ШИК і БЛИСК», спрямована максимально долучити покупців до здійснення покупок з отриманням знижок на придбання товарів саме в магазинах під вивісками «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

«Учасник» - фізична особа, яка досягла 14-го віку, яка бере участь у Програмі і участь, якої підтверджено Організатором.

«Бонусний рахунок» - віртуальний рахунок Учасника в інформаційній системі Організатора, що містить сукупність даних про нарахування та списання балів (бонусів) Учасника.

«Клубна ціна» - спеціальна ціна, яка вказана на ціннику товару (зображена на ціннику як «Клубна ціна»).

«Анкета» - електронний реєстраційний документ, який заповнюється касиром в магазині або Учасником в мобільному додатку, чат-боті месенджеру вайбер або телеграм. При заповненні анкети фізична особа дає свою згоду на участь в Програмі згідно з цими Правилами, а також згоду на обробку (збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поповнення, використання, поширення, знеособлення, знищення) Організатором будь-яких даних Учасника, в тому числі персональних.

«Магазин» - торговельні точки під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk», що беруть участь у Програмі та зазначені в переліку на сайті http://shik.ua.

«Бал (Бонус)» - потенційна знижка на ціну товару, що продається в магазині під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk». Бали (бонуси) зараховується на бонусний рахунок Учасника в момент здійснення покупок та списуються з Бонусного рахунку при слідуючих покупках після зарахування Учасника до Програми за бажанням клієнта. Бонуси не мають готівкового (грошового) вираження і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. Бонус нараховується у розмірі 5% за товар, який не має цінника з Клубною ціною, Акцією та Розпродажем.

«QR-Картка» - картка Учасника, яка використовується для ідентифікації Учасника в Програмі.

«Особистий кабінет» - електронний сервіс в чат-боті Blisk club месенджеру вайбер або телеграм за допомогою якого здійснюється взаємодія між Учасником та Організатором.

1.7. Учасник може накопичувати бонуси та витрачати їх у вигляді знижки на придбання товарів в чеку в крамницях під вивіскою «Blisk», «SHIK», «Шик і Блиск» з карткою програми лояльності.

1.8. З карткою програми лояльності «Blisk club» Учасник має право на придбання товарів за спеціальною ціною (клубна ціна) та накопиченням балів (бонусів) за товар, який приймає участь у програмі лояльності в крамницях під вивіскою «Blisk», «SHIK», «Шик і Блиск».

1.9. Для накопичення балів та для придбання товарів за спеціальною ціною (клубна ціна) Учасник зобов’язаний застосувати свою QR-картку програми лояльності «Blisk club» під час здійснення покупки, або назвати номер телефону, за яким зареєстрована карта лояльності.

1.10. Нарахування на карту лояльності відбуваються тільки у вигляді бонусів (балів), що використовуються, як знижка на придбання товарів та не можуть бути конвертовані у грошовий еквівалент.

1.11. Використати бали для застосування знижки можливо тільки при скануванні на касі QR-картки.
Отримані Бали (Бонуси) дають Учаснику право на знижку до 100% вартості товарів в чеку.

1 бал (бонус) = 1 гривня знижки на товари у чеку.

2. УМОВИ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ

2.1. Учасником Програми може бути фізична особа, яка досягла 14-го віку, здійснила придбання товару в магазинах «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» і пройшла процедуру реєстрації Учасником Програми згідно цих Правил.

2.2. Учасниками програми не можуть бути юридичні особи.

2.3. Головним ідентифікатором Учасника Програми в інформаційній системі Організатора є номер мобільного телефону Учасника у форматі українського GSM-оператора.

2.4. Програма розрахована виключно для особистого користування фізичними особами.

2.5. Бали (бонуси) не можна передавати, продавати або будь-яким іншим способом відчужувати третім особам.

2.6. Датою початку участі в Програмі є дата активації Бонусного рахунку по номеру мобільного телефону в інформаційній системі Організатора Учасником згідно цих Правил.

2.7. У разі зміни номера мобільного телефону Учаснику необхідно звернутись до касира магазину або на інфо-лінію 0 (800) 336 123 для внесення змін. Бонусний рахунок Учасника зазнає змін в частині номера телефону з відповідним збереженням стану рахунку.

2.8. У разі несвоєчасного інформування Учасником про зміну номера мобільного телефону, Організатор не несе відповідальності за всі операції, що проводяться на рахунку до надходження відповідного інформування.

2.9. У разі невикористання картки Програми Лояльності понад 6 місяців, Організатор анулює баланс клієнта.

3. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ОРГАНІЗАТОРА

3.1. Організатор має право призупинити Програму, скасувати або змінити її умови в будь-який час.

3.2. Організатор має право відмовити покупцеві в реєстрації Учасником Програми, видалити або припинити дію Бонусного рахунку у наступних випадках (але не обмежуючись тільки ними):

3.2.1. Використання Учасником або спроба використання Балів (Бонусів) способом, який не відповідає умовам Програми.

3.2.2. При спробах зловживання з боку Учасника щодо його участі в Програмі.

3.2.3. При відсутності будь-яких операцій на Бонусному рахунку протягом 6 місяців.

3.2.4. При інших обставинах, які Організатор буде вважати, як значущі для відмови в активації або для припинення дії Бонусного рахунку.

3.3. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, які можуть виникнути в результаті дій, зазначених в пункті 3.2..

3.4. Організатор має право списувати Бали (Бонуси), зараховані помилково, у разі повернення товару, за придбання якого були нараховані ці бали, а також у разі виявлення шахрайства та/або недобросовісних дій Учасника по Програмі.

4. ВИКОРИСТАННЯ ДАНИХ УЧАСНИКА

4.1. Інформація, залишена Учасником в Анкеті (номер мобільного телефону, email, ПІБ, будь-яка інша інформація) є його персональними даними. Персональні дані Учасника є конфіденційною інформацією, збір і подальша обробка персональних даних здійснюється Організатором відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», іншими нормативно-правовими актами України.

4.2. Зверненням до касира або самостійною реєстрацією в Програмі, Учасник підтверджує, добровільне надання Організатору необхідних для участі в Програмі персональних даних для реєстрації в інформаційній системі в якості Учасника Програми.

4.3. Для цілей, передбачених п.5.2 Правил, Учасник дає Організатору право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: поміщати персональні дані в бази даних Організатора (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміна (по мірі необхідності). Організатор зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якої третьої сторони (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Організатором для здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).

4.4. У разі зміни своїх персональних даних Учасник повинен надати Організатору оновлену інформацію, звернувшись через надані Канали комунікації Програми з відповідним повідомленням. У разі невиконання Учасником даної вимоги, Організатор не несе відповідальності за несприятливі наслідки, пов'язані з використанням таких даних.

4.5. Реєстрація Учасника неможлива, якщо касиру магазину для реєстрації не надані всі необхідні дані для реєстрації в Програмі;

4.6. Організатор зобов'язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках Програми, а також не поширювати і не надавати їх третім особам без згоди Учасника.

4.7. Учасник надає Організатору право направляти йому будь-яку інформацію комерційного, рекламного, інформаційного характеру про Програму, рекламні та маркетингові заходи, акції або Партнерів Програми та про інші споживчі пропозиції по електронній пошті, телефону і / або SMS.

4.8. Дані Учасника, зазначені в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Учасник, а також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та / або інших органів відповідно до чинного законодавства.

4.9. Відповідальність за недостовірність даних у анкеті персональних даних несе Учасник Програми.

4.10. Отримання картки Учасником або реєстрація в чат-боті Blisk club у месенджері вайбер чи телеграм, є підтвердженням того, що він ознайомлений та згоден з Правилами участі в Програмі лояльності «Blisk Сlub» та надає згоду на використання його персональних даних Організатором згідно цих Правил.

5. РЕЄСТРАЦІЯ В ПРОГРАМІ

5.1. Для реєстрації у Програмі та отримання статусу Учасника, покупець повинен здійснити придбання товару в магазинах «Шик і блиск», «SHIK», «Blisk» та зареєструватись в Програмі згідно цих Правил.

5.2. Зареєструватись можна кількома способами:
- Покупець може зареєструватись через чат-бот Blisk club у месенджері вайбер та/або телеграм;
- Покупець може зареєструвати безпосередньо в магазині, скориставшись допомогою продавця-консультанта, вказавши свій номер телефону та створивши віртуальний гаманець в системі і отримавши повідомлення з останнім кроком авторизації – посилання на чат бот Blisk Сlub.

5.3. Користувачем карти може бути лише Учасник Програми.

6. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ

6.1. Покупець бажаючи здійснити покупку в магазинах під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» в межах Програми, повинен звертати увагу на наявність на цінниках дисконтної ціни (клубна ціна).
Бонуси (бали) нараховуються на рахунок Учасника лише за придбання товару (товарів), на ціннику якого (яких) не зазначено клубну ціну, акція, розпродаж.
Кількість бонусів (балів) розраховуються Організатором окремо на кожен товар, який приймає участь у програмі лояльності в розмірі 5% балами з заокругленням до цілої частини від ціни даного товару в чекові.
Бонуси (бали) не нараховуються за придбання акційних товарів та подарункових сертифікатів.
Нарахування бонусів (балів) на рахунок Учасника відбувається після здійсненні ним покупки або протягом 48 годин з використанням Картки. Бонуси у вигляді балів накопичуються впродовж всього періоду проведення Програми.
Нарахування бонусів (балів) здійснюється при будь-якому способі оплати (готівкою, кредитною карткою та ін.), доступному в місці проведення Програми.
Використання (списання) Балів з рахунку Учасника здійснюється із розрахунків: 1 бал = 1 грн
Вказана сітка нарахування балів діє до 31 січня 2025 року.

6.2. Перед проведенням Транзакції, Учасник повинен проінформувати касира магазину, що покупка буде здійснюватися в рамках Програми і назвати свій номер мобільного телефону або пред'явити QR-Картку.
Нарахування Бонусів відбувається в інформаційній системі Організатора на Бонусному рахунку Учасника. Касир магазину не несе відповідальності за те, що Транзакція не була здійснена, в тому випадку якщо Учасник не повідомив, що дана покупка здійснюється в рамках Програми або не пред’явив Карту.

6.3 Організатором можуть нараховуватися спеціальні Бонуси (Бали) під час рекламних кампаній, акцій і пропозицій від Програми. Спеціальні бонуси мають обмежений термін дії, що відповідає термінам проведення акції. Після закінчення дії акції дані бонуси анулюються з рахунку Учасника і не можуть бути ним використані.

6.4. У разі повернення придбаного раніше товару нараховані за покупку Бали (Бонуси) анулюються. У разі обміну товару Бали (Бонуси), нараховані по товару, який повертається, анулюються і нараховуються Бонуси по товару, який купується на заміну повернутого. Повернення і обмін товару, придбаного Учасником, здійснюється в рамках норм, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».

6.5. При покупці Учасник перевіряє правильність вказівки на чеку номера своєї Карти. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутися до представника Організатора та пред'явити оригінал чеку.

6.6. Організатор залишає за собою право змінювати умови (схеми) нарахування Балів (Бонусів).

6.7. Бали (Бонуси) зараховуються на рахунок Учасника за умови, якщо для цього в магазині є всі необхідні технічні та/або інші можливості: присутній Інтернет-зв'язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення. У разі, якщо відсутні необхідні технічні та/або інші можливості для нарахування бонусів, бонуси будуть нараховані на рахунок Учасника програми після відновлення необхідних можливостей.

7. ВИКОРИСТАННЯ БОНУСІВ

7.1. Бонуси (бали) активуються (стають доступними для використання) протягом 48 годин після здійснення покупки або після зарахування їх Організатором у разі проведення спеціальних тимчасових акцій, рекламних кампаній.

7.2. Учасник має право використовувати Бали (Бонуси), які є на Бонусному рахунку, як знижку при купівлі будь-яких товарів в магазинах під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» (крім обмежень на придбання товарів, встановлених Організатором) протягом 6 місяців з моменту їх зарахування в послідовному хронологічному порядку.

7.3. Транзакція списання Бонусів (при наявності наявних активованих бонусів на рахунку) можлива тільки для Учасників з використанням QR-картки.

7.4. Бонуси можуть бути використані Учасником за умови, якщо для цього в магазині є всі необхідні технічні та/або інші можливості: присутній інтернет зв'язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення.

7.5. Використання (списання) Балів (Бонусів) з Рахунку Учасника здійснюється за наступним еквівалентом:
1 бонус (бал) = 1 гривня знижки в чеку при купівлі товару (товарів).

7.6. Організатор залишає за собою право обмежувати перелік товарів при придбанні яких Учасник може використовувати Бонуси.

7.7. Відповідно до кількості Бонусів(балів) наявних на Бонусному рахунку, Організатор надає Учаснику право отримати знижку при купівлі товару за заявленими умовами.

7.8. Організатор Програми визначає товари, при покупці яких можливе використання Бонусів.

7.9. Бонуси (бали) не є і не можуть бути засобом платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу.

7.10. Набрані Бонуси (бали) не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і видані Учаснику готівковими коштами. Компенсація за невикористані Бонуси не передбачена.

7.11. Організатор Програми не несе відповідальності за сплату Учасником податків і виконання зобов'язань, пов'язаних з участю в Програмі.

7.12. Бали (Бонуси), не використані Учасником протягом періоду 6 місяців (за умови відсутності будь-яких операцій на Бонусному рахунку протягом даного періоду можуть бути анульованими.

8. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ.
НАСЛІДКИ ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ ЦИХ ПРАВИЛ

8.1. Організатор залишає за собою право перервати участь у Програмі будь-якого Учасника без повідомлення шляхом блокування Картки у випадках недобросовісного використання Картки, якщо Учасник:
• не дотримується чинних Правил участі;
• надає недостовірні дані або інформацію, яка вводить в оману;
• бере участь в схемах шахрайства в рамках дій будь-яких елементів Програми.

8.2. У разі припинення участі на підставі п. 9.1. Бонусний рахунок блокується, Карта та накопичені Бали (Бонуси) анулюються.

8.3. У разі виникнення претензій, пов'язаних з анулюванням участі в Програмі, для розблокування Карти клієнт повинен подати відповідну заяву через магазин під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» або на інфолінію.
Після розгляду претензії, Організатор приймає рішення про можливість розблокування Картки.

8.4. Учасник може відмовитися від участі в програмі в будь-який час анулювавши свій бонусний рахунок звернувшись до будь-якого магазину «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» або на інфолінію.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Дана Програма лояльності «Blisk Club» є довгостроковою та діє до прийняття рішення Організатором про її припинення.

9.2. Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у Програмі за своїм розсудом, без будь-яких негативних наслідків для себе.

9.3. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила. Якщо від Учасника не надійшла відмова від участі, то вважається що він прийняв зміни. Обов'язок стежити за змінами покладається на учасника.

9.4. На один товар діє одна цінова знижка. Алгоритм системи автоматично вираховує ціну, що вигідніша для клієнта.

9.5. Зареєстрований користувач Програми лояльності в чат боті Blisk Club за замовчуванням після покупки отримує чек в чат-бот того месенджеру, яким він користується. Чек він може побачити натиснувши на кнопку «Чеки» в меню «Моє».

9.6. Організатор залишає за собою право на власний розсуд змінювати, або скасовувати умови бонусної програми, без попереднього повідомлення учасника.